יום שני, 2 בדצמבר 2013

האם ראית כבר את ההצגה הזאת?


את ההודעה הבאה קיבלתי השבוע מיהודית... יהודית היא שחקנית מחוננת רגישה ומיוחדת במינה, שקצת התקשתה למתג ולשווק את עצמה... במהלך התקופה שליוויתי אותה למדה יהודית את 'משחק חייה' שיווק ומכירת ה'עסק' שלה ושת"פים פעילים כדי לקדם את ההצגה שעמלה עליה. (אני ראיתי, ממליצה מאד.)
וכך היה כתוב בהודעה , בצורה מתומצתת שיווקית וחיננית:
אני מתרגשת להזמין אותך להצגה ״אם המלכות״ הצגה המבוססת על יומני הרבנית חנה, אם הרבי מלובאביטש
אישה של מסירות נפש, של עוצמות אדירות, אישה כל כך אוהבת וכל כך מתגעגעת.
אני מזמינה אותך כאורחת אישית שלי לחוות, להתרגש ולהתעורר במסע מרתק שאני עברתי ומגישה לך אותו על הבמה.
בתור שחקנית במקצועי השתמשתי במיטב הסרטונים, המוזיקה והאפקטים כדי שהחוויה תעבור במלוא העצמה.
יום רביעי נר שמיני של חנוכה בתאטרון בית מזיא בירושלים בשעה 20:00.
בואי להתרגש איתי ביחד!!!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה