יום רביעי, 18 בדצמבר 2013

זו ההזדמנות שלך
אני לא יודעת מה את רוצה. אני לא יודעת בת כמה את, אני גם לא יודעת עד כמה את מוכשרת, למרות זאת, אני בטוחה שאת מוכשרת!
נכון לא סיפרת לי עדיין, אולי כי אנחנו לא מכירות...
השאלה האם סיפרת לעצמך מה את רוצה לעשות?
מה חשוב לך בחיים?
האם זה קשור להצלחה כלכלית?
יש לך חלום לפתוח עסק?
אולי כבר יש לך עסק אבל זה לא מתקדם כמו בחלום?
את רוצה לדעת איך להצליח לשלב את חיי המשפחה עם חיי הפרנסה, אולי את בכלל רוצה קריירה...
בדיוק בשביל זה אני פה.
בימים אלו סיימו שתי קבוצות נשים את סדנאות "הבחירה שלי" . הן כבר יודעות מה הן רוצות.
הן כבר עשו את הבחירה ועלו על הדרך החדשה שתוביל אותן להגשמת היעדים שלהן.
אני יודעת להציע לך הזדמנות לענות לעצמך על השאלות הללו ואולי אפילו לצאת לדרך חדשה, דרך של הגשמה עצמית, העצמה אישית ורווחה כלכלית.
כן. זה אפשרי. אני מציעה לך לנצל את סוף שנת הכספים על מנת לעשות סדר בדברים ולארגן לעצמך את החיים או לשפר אותם כי לטוב אין גבולות. עם סיומה של השנה אני מציעה לך להצטרף למחזור השני של סדנאות "הבחירה שלי" (נותרו מספר מקומות בירושלים ובמרכז) במחיר מבצע ובתנאים מעולים*. זו ההזדמנות שלך!
בואי, ספרי לי מה חשוב לך בחיים, מה את רוצה להפיק מהם וביחד נמצא את הבחירה שלך להצלחה.
שלך
מירי
מייעצת ומלווה נשים להצלחה אישית וכלכלית.
התקשרי עכשיו: 03-6440744


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה