יום חמישי, 18 בפברואר 2016

כי בשמחה – תצאון



מירי שניאורסון משיקה מופע חדש מלא שמחה, חיוך וצחוק לקראת "שישים יום של שמחה". לקראת חודשי אדר, עושה שניאורסון צעד אומנותי נוסף במופע שמעצים את השמחה ואת האישה

חודשי אדר כבר מחייכים אלינו בשמחה, מסבירים פנים ומורים שנכונו לנו שישים ימים רצופים של שמחה. בדור שלנו קיבלנו הוראה חד-משמעית מהרבי: לעצור את מעגל הכאב והסבל. להפסיק להתלונן ולקטר. ולהתחיל לעשות פעולות שִמְחָה שמביאות אהבה, אמונה וביטחון.
"מי שמקפידה לחשוב רק מחשבות משמחות, נזהרת מלדבר דיבורי עצבות ומרה שחורה, ומתנהגת כאילו היא שמחה - סופה להיות שמחה באמת". נכון שנדמה כאילו הפתגם הזה נלקח מאחד מספרי הניו-אייג' (העידן החדש) שמאמנים ומאמנות מרבים לצטט מהם?
לא. הפתגם הזה לקוח מדבריו של הצמח-צדק. האדמו"ר השלישי בשושלת אדמו"רי חב"ד.
מירי שניאורסון, האישה שמאחוריה סדרת הספרים 'פרשה באהבה', משיקה תוכנית שמחה במיוחד לחודשי אדר. שניאורסון כבר הפכה זאת למסורת. מידי חודשיים היא מפציעה עם תכנית חדשה.
הפעם היא מציגה את הקונפליקט בין אתגרי החיים הנשיים המודרניים, על ריבוי המשימות שהם נושאים בכנפיהם ומציגה את האפשרות לבחור בכל רגע נתון בשמחה. בהרצאתה הייחודית, מצליחה שניאורסון להראות כיצד נראים (או אמורים להיראות) חיים לפי תורת החסידות ומפתיעה במופע מבדר שמשלב עבודה ושמחה תחת השם "כי בשמחה".
"מטרת המופע החדש שלי היא להראות כיצד ניתן לצאת מכל מצב, גם הקשה ביותר, על ידי שמחה, בהתאם למובא בתורת החסידות", אומרת שניאורסון שמציגה בין היתר את סיפור חייה המרתק הכולל עלייה וירידה, תוך שהיא מבליטה את הבחירה למצוא את השמחה בכל דבר ועניין.
המופע הנוכחי מכיל רגש חסידי והומור ייחודי, והוא נבנה מנקודת מבט נשית כשהוא נוגע בנקודות מרכזיות בחייה של כל אישה. הוא מותאם גם לערבי חב"ד, להתוועדויות נשים ולמעשה, בשל חיוניותו, הוא יכול להתאים לכל קהל נשי, בכל גיל ומכל חוג. בשל גישתה הייחודית, שניאורסון מתאימה ללא ספק גם לציבור של נשים מתקרבות וחוזרות בתשובה.

להזמנות, חייגי עכשיו: 03-6440744 או כתבי ל-mirisch1@gmail.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה