יום שלישי, 12 באפריל 2016

לקראת הפסח; בואו נעשה סדר: הרצאה מעצימה לנשים

אשת התקשורת מירי שניאורסון בהרצאה שתעשה לכם סדר כהכנה לליל הסדר ■

לקראת חודש ניסן, חודש הגאולה, יוצאת שניאורסון במופע שחושף את האנדרלמוסיה

בחייה ואת הסדר שהביא עמו גאולה

 

חודש ניסן מכונה חודש הגאולה. האמנם גאולה? הרי מחציתו של חודש ניסן מוקדש לעבודות וניקיונות אינטנסיביים, ורובנו חוות תחושת שיעבוד ועבדות. אשת התקשורת מירי שניאורסון מציעה תשובה לקושיה זו ולשאלות נוספות העוסקות בקשר שבין עבודה קשה וגאולה בהרצאה עמוקה, אישית וחושפנית.

 

שניאורסון, מרצה שפונה לנשים מכל החוגים, חושפת את הגלות האישית שלה ואת הסדר שבא בעקבותיו והביא עמו גאולה לחייה. בהרצאה זו שניאורסון עושה סדר בחייה של כל אישה שמתמודדת עם קשיים בחיים ורוצה גם היא להיפגש עם הגאולה בחייה שלה. גאולה במובן הפרטי היא יציאה ממשבר לעבר חיים שמחים ומאוזנים.

 

שניאורסון, מחברת סדרת ספרי 'פרשה באהבה' על פרשיות השבוע וחגי ישראל, הפכה את החוויה האישית שלה מחיי היומיום, חוויה שכל אישה באשר היא יכולה להזדהות אתה, לכלי באמצעותו היא מעבירה רעיונות עומק רוחניים הלקוחים מעולם הרוח היהודי והחסידות.

 

המשותף להרצאות שהשיקה השנה הוא שהן עוסקות באמונה וביטחון ומעבירות מסר מעצים שאותו השומעות יכולות ליישם בחייהן. "מטרת ההרצאה היא להראות שכל אישה, ללא קשר לשיוך המגזרי שלה, יכולה לסמוך על הקב"ה בכל מצב, גם ברגעים שנראים

בעיניה כבלתי אפשריים", אומרת שניאורסון שמציגה בחן ובהומור את חייה שלה ואת חייהן של עשרות נשים נוספות שבחרו לשתף עמה את סיפוריהן הכנים, המרתקים והמרגשים.

 

הזמינו את ההרצאה "בוא נעשה סדר" של שניאורסון עוד היום כהכנה רוחנית לחג הפסח הקרב ובא. זהו מופע שנבנה מנקודת מבט נשית ונוגע בנקודות מרכזיות בחייה של כל אישה. המופע מתאים לכל קהל נשי, דתיות ושאינן דתיות.

להזמנות, חייגי עכשיו: 03-6440744 או כתבי ל-mirisch1@gmail.com

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה